ΜΑΦΙΝΣ ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΕΣ & ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΟΚΑΛΑΤΑΣ


Καλησπέρα φίλοι μου και καλή εβδομάδα! Τι όμορφη εποχή που είναι η Άνοιξη, δε συμφωνείτε? Το Πάσχα πλησιάζει και η σκέψη ότι σε λίγες μέρες θα βρίσκομαι στο χωριό μου, στην αγκαλιά της φύσης, με κάνει να χαμογελώ!  Ανυπομονώ να ξανά βρεθώ με όλη την οικογένεια μαζί, να δω φίλους και γνωστούς, να βολτάρω στην παραλία... θέλω να δω τη θάλασσα, και να περπατήσω στην παραλία... να πάω για ποδήλατο και να παίξω με τα παιδιά στην αυλή, δίχως να φοβάμαι μη τα χάσω από το βλέμμα μου... θέλω να χορτάσει το μάτι μου, πράσινο, λουλούδια, θέλω να μυρίσω τις πασχαλιές...θέλω να πάω στην εκκλησία, θέλω να ηρεμήσω ...  όλα αυτά σε λίγες μέρες!

Σήμερα κερνάω γλυκάκι νόστιμο και ελαφρύ! Δύο λέξεις θα σας πω... σοκολάτα και φράουλα! Ένας αχτύπητος συνδυασμός, που προσωπικά με εξιτάρει! Μάφινς με φράουλες και σταγόνες λευκής και μαύρης σοκολάτας! Ένα ιδανικό γλυκάκι για να συνοδεύσετε το καφεδάκι σας. Απολαύστε τα - αν δεν έχετε ακόμη ξεκινήσει τη νηστεία του Πάσχα, όπως εγώ  - μπήκαμε στην εποχή της φράουλας!
Υλικά:

  • 375 γρ. αλεύρι κοσκινισμένο
  • 20 γρ μπέικιν πάουντερ (1 σακουλάκι)
  • 450 γρ. φράουλες
  • 3-4 αυγά
  • 230 γρ. ζάχαρη
  • 90 γρ. βούτυρο, λιωμένο
  • 350 γρ. γάλα
  • 1 βανίλια
  • μερικές σταγόνες σοκολάτας (λευκή και μαύρη), με το μάτι...
Εκτέλεση:
Σ' ένα μεγάλο μπολ αναμιγνύουμε το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, τις φράουλες κομμένες στα τέσσερα, το αλάτι και τις σταγόνες σοκολάτας.
Σ'ένα δεύτερο μπολ προσθέτουμε τη ζάχαρη, το λιωμένο βούτυρο, το γάλα, τα αυγά, τη βανίλια και ανακατεύουμε καλά με σύρμα. Προσθέτουμε αυτό το μείγμα στο μπολ με το μείγμα του αλευριού, ανακατεύοντας απαλά με μια σπάτουλα ζαχαροπλαστικής, μέχρι να ομογενοποιηθούν.
Τοποθετούμε χάρτινες φόρμες μάφινς μέσα στο ειδικό ταψάκι για μάφινς και ρίχνουμε μέσα το μείγμα μας, μέχρι τα 2/3.
Προαιρετικά περιχύνουμε με μισό κουταλάκι του γλυκού μαρμελάδα φράουλα - σπιτική πάντα!
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο, για 15 - 20 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. (εγώ τα έψησα με αέρα και αντιστάσεις μαζί)
Την αρχική ιδέα της συνταγής, θα τη βρείτε στη σελίδα του βραβευμένου σεφ και ιδιοκτήτη του εστιατορίου "Ψωμί & Αλάτι", Γιάννη Λουκάκου!
Καλή επιτυχία!
Σας φιλώ γλυκά...

CONVERSATION

16 Comments:

  1. Μαρία μου λαχταριστα είναι τα μαφινς σου! Εύχομαι να κάνεις όλα όσα περιγραφείς, να ξεκουραστείς και να ανανεωθείς! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σωτηρία μου, ανυπομονώ για τις διακοπές του Πάσχα! Οι φράουλες είναι αγαπημένο μας φρούτο και μας αρέσει παντού! φιλάκια

      Διαγραφή
  2. πωπω Μαράκι είναι μούρλια όπως φαίνονται φαντάζομαι και στην γεύση!!!! Μπράβο Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όντως μούρλια Μαράκι! Να τα φτιάξετε κι εσείς και να μου πεις τη γνώμη σου! φιλιά

      Διαγραφή
  3. Δεν είχα σκεφτεί να βάλω κομμάτια φράουλας σε κεκάκια!! Φαντάζομαι γίνεται και σε φόρμα ε? Υπομονή για το σαββατιάτικο κέικ!!! Κάπως έτσι θα περάσουμε και εμείς το Πασχα!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Νίκη μου, γίνεται και σε μεγάλη φόρμα του κέικ! Είναι πολύ λαχταριστό και μυρωδάτο γλύκισμα! Περιμένω τη γνώμη σου αν το δοκιμάσετε! Καλά να περάσετε κι εσείς λοιπόν...φιλιά

      Διαγραφή
  4. Οι φωτογραφίες σου πολύ καλές!!το φτιάξαμε και εμείς,το έβαλα σε μεγάλη φόρμα και κουβερτούρα απο πάνω.Δεν το εχω δοκιμάσει λόγω νηστείας οι υπόλοιποι όμως το έχουν τιμήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα όταν τελειώσει η σαρακοστιανή νηστεία να τα δοκιμάσεις κι εσύ, είναι νόστιμα και μυρωδάτα! φιλιά

      Διαγραφή
  5. Μου τρέχουν τα σάλια... νομίζω ήρθε η ώρα να πάρω και εγώ φόρμες για μάφινς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, αν δεν έχεις φόρμες μάφινς, γίνεται εξίσου νόστιμο και σαν κέικ! φιλιά

      Διαγραφή
    2. Ααα, τέλεια! ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Και μόνο από την όψη θέλεις να τα δοκιμάσεις, τέλεια συνταγή θα κάνω μια απόπειρα γιατί τρελαίνομαι για φράουλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτήν την εποχή που οι φράουλες είναι παντού την αγαπώ! Πολύ ωραία ιδέα και πολύ όμορφες φωτογραφίες Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το είδα στα facebook και το λαχτάρισα! Μοιάζουν τέλεια οπότε θα τα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία! Ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμμ και φράουλες και σταγόνες σοκολάτας μου άνοιξες την όρεξη τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρεύω τα φρούτα μέσα στα γλυκά και με το που το είδα έπαθα!!! Μόλις τελειώσει η νηστεία είναι το επόμενο γλυκό μας γιατί αλλιώς βλέπω να το βάζω κάτω και να το τρωω μόνη μου!!! :D Πολλά φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top