ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Χαίρετε, χαίρετε! Τι μου κάνετε? Πάει αρκετός καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση, το ξέρω! Πριν ξεκινήσω θα ήθελα να εκφράσω και τις δικές μου ευχές για το 2018 σε όλους εσάς... σας εύχομαι Καλή Χρονιά με πολλές και χαρούμενες στιγμές, άλλες τόσες επιτυχίες σε προσωπικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο και κυρίως υγεία για όλους μας και αμέτρητη αγάπη 💗💗💗
Tα φετινά Χριστούγεννα αλλά και όλη η περίοδος των γιορτών θα τα θυμάμαι με νοσταλγία.
Ήταν τόσες πολλές οι όμορφες στιγμές μας, που δύσκολα μπορώ να τις χωρέσω σ'αυτό το post! Οι μέρες των γιορτών, με γέμισαν χαρά, ηρεμία και ευγνωμοσύνη! Πέρασα άφθονο χρόνο με τον άντρα μου και τα παιδιά μου και χάρηκα τους γονείς μου και την αδερφή μου αφού τους είχαμε κοντά μας όλες τις μέρες. Γενικά κάναμε πολλά πράγματα όλοι μαζί αλλά και τα δυο μας με τον καλό μου, επειδή είχαμε επιτέλους κάπου να αφήσουμε τους μπόμπιρες... εκτός όμως από τις πολλές μας βόλτες αυτό που θα θυμόμαστε περισσότερο είναι το 4ημερο ταξιδάκι μας, στην ορεινή Αρκαδία. Αυτή την εκδρομή την είχα οργανώσει από τα μέσα Οκτώβρη, γιατί ως γνωστόν, αν το αφήσεις για αργότερα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις κατάλυμα, ούτε για πλάκα.😉 
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δυσκολεύτηκα αρκετά μέχρι να βρω τον ξενώνα μας καθότι η ορεινή Αρκαδία είναι το ιδανικό χειμερινό καταφύγιο και αποτελεί πόλο έλξης χιλιάδων ταξιδιωτών όλο το χρόνο, μα πολύ περισσότερο σε γιορτές και αργίες...
Πρόκειται για ένα υπέροχο μέρος, όπου ο κόσμος ζει σε πλήρη αρμονία με τη φύση. Είναι ένας τόπος με πλούσια παράδοση και τεράστια ιστορία (φυσικά)! Πέτρινα σπίτια, ιστορικά χωριά σκαρφαλωμένα σε πλαγιές, φαράγγια, ορμητικά νερά ποταμών, δασωμένα βουνά με πανέμορφα αρχαία μοναστήρια και εκκλησάκια, σημαντικά αξιοθέατα και μνημεία, αμέτρητοι περίπατοι μέσα στην επιβλητική φύση, άπειρες δραστηριότητες, παραδοσιακά προϊόντα, νόστιμα τοπικά εδέσματα και γλυκά, καλό κρασί και τσίπουρο... αυτή είναι για μενα η ορεινή Αρκαδία... ένας κατάφυτος παράδεισος στην αγκαλιά του Μαίναλου και στην καρδιά της Πελοποννήσου!  
Τόπος διαμονής: Λαγκάδια ή Κρεμαστό Χωριό

Η περίτεχνη πόρτα του ξενώνα "Agnantio Studios & Suites"
Η θέα από τον ξενώνα μας, στον πάνω μαχαλά!

Η σουίτα






Παραδοσιακή κοτόσουπα ανήμερα Χριστουγέννων!



Τα μνημεία των πεσόντων ηρώων!

Κανέλλος Δεληγιάννης, πρωτοστάτης στον αγώνα για τη Λευτεριά!


Το ρολόι της εκκλησίας των Ταξιαρχών!

Δημαρχείο Λαγκαδίων

Το πετρόχτιστο σχολείο!


Ο κεντρικός δρόμος με τα καταστήματα!




Η κοσμοπολίτικη Δημητσάνα










Η αρχοντική Στεμνίτσα!









Στις όχθες του Λούσιου ποταμού






Στο υπαίθριο μουσείο υδροκίνησης
Δυστυχώς το μουσείο ήταν κλειστό παραμονές και ανήμερα Χριστουγέννων, οπότε δεν μπορέσαμε να το δούμε 😒😒

Στο δρόμο για το χιονοδρομικό...




Στο χιονοδρομικό κέντρο του Μαίναλου







Αυτές οι ολιγοήμερες εξορμήσεις,πλάι στη φύση και μακρυά από το κλεινόν άστυ, είναι το καλύτερο φάρμακο για το νου και την ψυχή! Ξεχνάς υποχρεώσεις και οτιδήποτε τοξικό που σου δημιουργεί άγχος και στρες και αφήνεσαι σε εικόνες και παραστάσεις που μόνο η ελληνική φύση μπορεί να σου χαρίσει. Η ορεινή Αρκαδία είναι άκρως ερωτεύσιμη, χρόνος να υπάρχει και καλή παρέα για να την εξερευνήσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με μια φορά δεν θα προλάβεις να τα δεις όλα - όπως και στη δική μας περίπτωση! Είναι πολλά τα αξιοθέατα που δεν επισκεφθήκαμε. Προσωπικά θα ήθελα να ξαναπάω την άνοιξη, που θα έχει ανθίσει ολάκερη η φύση και τα χρώματα με τις μυρωδιές της θα ξυπνήσουν όλες μας τις αισθήσεις. 
Σας γλυκοφιλώ 
Μαρία

CONVERSATION

4 Comments:

  1. Μαρία τι ωραία που φαίνεται ότι περάσατε! Εύχομαι να κάνετε συχνά τέτοιες εκδρομές και να δημιουργείτε όμορφες οικογενειακές αναμνήσεις! Ευχαριστώ που με ταξίδεψες στα Λαγκάδια Αρκαδίας! Τα φιλιά μου
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σωτηρία μου, χαίρομαι που σε ταξίδεψα (έστω και έτσι) και σου άρεσε! Ανήκω κι εγώ στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων, που λατρεύουν τα ταξίδια κι όποτε μας δίνετε η ευκαιρία, δεν την αφήνουμε να πάει χαμένη... τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα Μαρακι μου! Κάθε χρόνο έτσι και καλύτερα!!! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά ❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά Γιάννα μου, πάνω απ'όλα, να κάνουμε συνέχεια ταξιδάκια! φιλιά πολλά

      Διαγραφή

Back
to top