Κεκάκια γεμιστά με μαρμελάδα φράουλας


Την αδυναμία μου στα κέικ σας την έχω πει. Τη λατρεία μου στις φράουλες, νομίζω ναι... για τη μαρμελάδα φράουλα που έφτιαξα πριν λίγο σας μίλησα? Μη μου πείτε όχι! Καλά υπόσχομαι να σας δώσω τη φοβερή  συνταγή σε μία ξεχωριστή ανάρτηση. Σήμερα ο λόγος αυτής της ανάρτησης έχει άλλο θέμα... Χθες, που λέτε, σκεφτόμουν τι να ετοιμάσω για το σημερινό πρωινό μας και εντελώς αυθόρμητα μου γεννήθηκε η επιθυμία να δοκιμάσω (ναι, ναι όλα γίνονται για τις δικές μου λαίμαργες ορέξεις...χιχιχι) μικρά κεκάκια γεμιστά με μαρμελάδα φράουλας.
Πάνε λοιπόν να δούμε τα υλικά που θα χρειαστούμε γι' αυτό το πανεύκολο γλυκάκι. Τα μίνι κεκάκια μου, είναι ιδανικά για πάρτι, αλλά και για κέρασμα στο σπίτι. Αν αγαπάτε τις φράουλες, δύσκολα θα μπορέσετε να αντισταθείτε σ'αυτό τον γλυκό πειρασμό! Προμηθευτείτε τα υλικά και καλή σας επιτυχία!


- Υλικά - 

150 γρ. βούτυρο μαργαρίνη
1 φλ. τσαγιού ζάχαρη
2 φλ. τσαγιού φαρινάπ
1 φλ. τσαγιού γάλα φρέσκο
1 κ. γλ. baking powder 
2 βανίλιες
2 αυγά
Μαρμελάδα φράουλα (ή άλλη γεύση)

- Εκτέλεση - 


  • Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
  • Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο και τη ζάχαρη.
  • Προσθέτουμε μέσα στο μείγμα ένα-ένα τα αυγά μας και συνεχίζουμε το ανακάτεμα. 
  • Στη συνέχεια ρίχνουμε το γάλα.
  • Κοσκινίζουμε το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ και συνεχίζουμε το ανακάτεμα με μία μαρίζ απαλά, για να μη χαθεί ο αέρας του μείγματος.
  • Μοιράζουμε το μισό μείγμα (2/3 περίπου) στις χάρτινες θήκες για μάφινς, προσθέτουμε ένα κουταλάκι του γλυκού μαρμελάδα στο κέντρο και καλύπτουμε από πάνω με το υπόλοιπο μείγμα (1/3).
  • Ψήνουμε για 45 λεπτά περίπου (ανάλογα το φούρνο).
  • Αφήνουμε τα κεκάκια να κρυώσουν πάνω σε σχάρα.
  • Γαρνίρουμε με ζάχαρη άχνη ή κρέμα τυριού ή βουτυρόκρεμα (περί ορέξεως...)







Με αγάπη


CONVERSATION

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Back
to top