Τριγωνοψαρούλης εναντίον Μεγάλου Καρχαρία!

Πριν λίγες μέρες, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας ημέρας Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου), το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μία νέα,  εκπαιδευτική επίσκεψη στην έκθεση του Πολιτιστικού Κέντρου Π. Φαλήρου "Φλοίσβος", με τίτλο: "Με σύμμαχο σου ένα βιβλίο, διώξε την βία από το σχολείο". Η επίσκεψη αυτή - που έγινε στα πλαίσια των εκδηλώσεων του δήμου μας "Ένας βιβλιότοπος για παιδιά" - εκτός των άλλων,  έκρυβε μία μεγάλη έκπληξη για τα νηπιάκια μας!

Στον ίδιο χώρο της έκθεσης, τους περίμενε ο σπουδαίος και βραβευμένος συγγραφέας - το όνομα του οποίου έχει ταυτιστεί με έναν μεγάλο, λογοτεχνικό ήρωα..τον Τριγωνοψαρούλη - Βαγγέλης Ηλιόπουλος!!! 

Όπως καταλαβαίνετε, αυτό ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για εκείνα, αφού είχαν την ευκαιρία, όχι μόνο να μάθουν για τις υπέροχες ιστορίες του ήρωα του βυθού, με τα διαφορετικά και σπουδαία μηνύματα ζωής, αλλά και να γνωρίσουν δια ζώσης τον ίδιο το δημιουργό τους!

Ο κύριος Ηλιόπουλος, συζήτησε με τους μικρούς του αναγνώστες, τους παρουσίασε το νέο του βιβλίο, έπαιξαν παιχνίδια και ζωγράφισαν για τον Τριγωνοψαρούλη!

Ο μικρός μου, γυρνώντας από το σχολείο, μας μίλησε γεμάτος ενθουσιασμό γι'αυτή την εκπαιδευτική εμπειρία! Μας διηγήθηκε με τον δικό του μοναδικό τρόπο, όλα όσα έζησε εκείνο το πρωινό, εξέφρασε τις εντυπώσεις του για τον ήρωα και τον ίδιο το συγγραφέα και φυσικά μας ζήτησε να του αγοράσουμε όλα τα βιβλία του Τριγωνοψαρούλη! 

Έτσι κι έγινε... μετά από 2-3 μέρες, ο μπαμπάς του κι εγώ, του αγοράσαμε ένα από τα βιβλία της σειράς -  "Τριγωνοψαρούλης εναντίον Μεγάλου Καρχαρία! Ένα βιβλίο που μιλάει για τον εκφοβισμό, το νόημα της αληθινής αγάπης και φιλίας! 

Η χαρά του γιου μου, για τα βιβλία είναι δεδομένη. Ομολογώ όμως ότι πρώτη φορά, τον είδαμε να αντιδράει έτσι μόλις κράτησε το βιβλίο στα χέρια του! Ενθουσιάστηκε! Το χαμόγελο της ευτυχίας, ήταν ζωγραφισμένο στο προσωπάκι του!

Ανυπομονώ να ξανά δω το ίδιο χαμόγελο, την ίδια χαρά στο πρόσωπο του! Πάμε για το επόμενο λοιπόν...

Όσοι δεν γνωρίζετε τον σπουδαίο αυτό ήρωα και τις περιπέτειες του, σπεύσατε να τον διαβάσετε! Προσωπικά δε γνώριζα τη συγκεκριμένη συλλογή βιβλίων. Το παραδέχομαι, τι ψέματα να πω? Πλέον ένα έχω να σας πω...είμαι λάτρης...αγαπώ Τριγωνοψαρούλη!

Σας φιλώ γλυκά! 




CONVERSATION

6 Comments:

  1. Πόσο όμορφη η δράση του σχολείου σας!!! Όλη η σειρά είναι καταπληκτική Μαρία μου! Να τα πάρετε σταδιακά όλα! Μπράβο στον μικρούλη σου για την αγάπη του για τα βιβλία! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά το σχολείο μας διοργανώνει συνέχεια, φοβερές δράσεις για τα νηπιάκια μας! Είμαστε πολύ τυχεροί Κλειώ μου! Θα τα αγοράσουμε όλα σιγά σιγά! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν όλα τα παιδάκια! Πολύ καλή η ενέργεια του σχολείου σας! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είμαι σίγουρη, αν κρίνω και από το δικό μου! χιχιχι Μακάρι όλα τα σχολεία της χώρας να είχαν τόσο δραστήριες και αξιόλογες δασκάλες, όπως οι δικές μας! φιλιά Σωτηρία μου

      Διαγραφή
  3. Κι εμείς αγαπάμε Τριγωνοψαρούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχος!? Φαντάζομαι είναι πολλοί που τον έχουν αγαπήσει Μάγδα μου! φιλιά

      Διαγραφή

Back
to top