SECRET ELF 2016: ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΚΑΛΟΥΔΙΑ!

Αγαπημένοι μου καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει θεσμός η διοργάνωση μυστικών ανταλλαγών με δώρα για την περίοδο των Χριστουγέννων,  από φίλες bloggers. Μια από αυτές - που είχα τη χαρά να συμμετάσχω - είναι το Secretelf2016, που διοργάνωσε το Δεσποινάκι του The smell of mommy.
Σήμερα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας, την απερίγραπτη χαρά μου για το πακετάκι που παρέλαβα από το δικό μου μυστικό ξωτικό! Έφθασε η στιγμή, να σας αποκαλύψω το όνομα της φίλης που με περίσσια αγάπη και δημιουργικότητα, ετοίμασε ένα ονειρεμένο πακέτο, γεμάτο με πανέμορφα καλούδια, για μενα και την οικογένεια μου! Το μυστικό μου ξωτικό λοιπόν είναι η Πέννυ Μελεμενίδου γνωστή και ως Peloma Bo Q!!! Και αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε εκείνη!
Άνοιξα το πακέτο μου με μεγάλη αγωνία (σαν μικρό παιδάκι...) κι όταν είδα τι περιείχε μέσα, έμεινα άφωνη...  ένα τεράστιο χαμόγελο ευτυχίας ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο μου! Είναι όλα πανέμορφα, χειροποίητα φυσικά και με μικρές λεπτομέρειες από τη ζωή μου και το blog μου! Ελάτε να σας τα δείξω ένα ένα...
Ένα πανέμορφο ξύλινο καράβι με ταξιδιώτες τα μέλη της οικογένειας μου! Το ξωτικούλι μου ήταν πολύ καλά διαβασμένο...χιχιχι
Ένα εξαιρετικό ημερολόγιο - κουτάλα για το νέο έτος, με το λογότυπο του blog μου! 
Λαμπερά στολίδια για το δέντρο μας!
Ένα καλόγουστο μπρελόκ μουστάκι, βασισμένο κι αυτό στο λογότυπο του blog μου! 
Δύο φανταστικά μονογράμματα, ένα για το κάθε παιδάκι μου (τα αγάπησα)
Μία έξυπνη κάρτα Αϊ-Βασίλης με κρυμμένες ευχές στο εσωτερικό της!
Και φυσικά ένα γράμμα με λόγια αγάπης και ευχές, που με συγκίνησαν!!!
Νιώθω τόσο συγκινημένη! Πέννυ μου, σ'ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου! Φώτισες τη σημερινή μουντή και βροχερή μέρα, με έκανες χαρούμενη κι ένιωσα σαν μικρό παιδί! Αυτό το πακέτο με τα ιδιαίτερα δώρα σου, ήταν ότι καλύτερο μου έχουν χαρίσει τον τελευταίο καιρό! Δεν έχω άλλα λόγια να σου περιγράψω τα συναισθήματά μου... 
σου στέλνω τα φιλιά μου, την αγάπη μου και εύχομαι σε σενα και στην οικογένειά σου, τα φετινά Χριστούγεννα να είναι τα πιο φωτεινά, τα πιο χαρούμενα και τα πιο μαγικά! Καλές γιορτές με υγεία κι αγάπη!!!







CONVERSATION

14 Comments:

  1. Wow όμως! !!!!! Δεν έχω λόγια! !! Μπράβο! Καλά Χριστούγεννα κ στις 2 οίκογενειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Speechless κι εσύ Ευαγγελία μου ε...μια από τα ίδια! Καλά Χριστούγεννα σε όλους μας κορίτσι μου, να χαίρεστε το κοριτσάκι σας!

      Διαγραφή
  2. Wow!!!!!!!! Πόσα όμορφα πράγματα, το ένα καλύτερο από το άλλο! Πολλά πολλά συγχαρητήρια στην Πένυ για το πακέτο που ετοίμασε και πολλές πολλές ευχές σε σένα και την οικογένεια σου για τις γιορτές που έρχονται! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χριστινάκι μου, το ένα καλύτερο από το άλλο! Η γλυκιά Πέννυ με εξέπληξε ευχάριστα σήμερα! Καλές γιορτές να έχουμε! φιλιά

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία πράγματα που σου έστειλε!!!! Καλά με τη κουτάλα και το καράβι ξετρελάθηκα λέμε, όχι ότι τα άλλα πάνε πίσω!!! Μπράβο στην Πέννυ που ήταν ένα τόσο γλυκό ξωτικό!! Να τα χαρείς Μαρία μου και να περάσετε όμορφα αυτές τις γιορτές!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνν μου ήταν όλα τους, ένα κι ένα! Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες! Καλές γιορτές να έχουμε όλοι με υγεία κι αγάπη!

      Διαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν...
    Κ πόσο παλεύα τόσες μέρες μην κ φανεί κάτι!!
    Η συμμετοχή στην διοργάνωση της αγαπημένης μου Δέσποινας ήταν η ευκαιρία κ εσύ η πιο υπέροχη έμπνευση γι άλλο αυτά!!!
    Χαίρομαι πολύ πολύ πολύ που σου άρεσαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου ξωτικούλι όσα λόγια και να πω, θα είναι πολύ φτωχά για να εκφράσουν τη χαρά μου! Ένα μεγάλο ευχαριστώ μόνο και την αγάπη μου! Καλές γιορτές μέσα από την καρδιά μου Πέννυ μου! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο πακέτο πραγματικά!! Το καράβι δε, το ερωτεύτηκα! Μπράβο Πέννυ!
    Και του χρόνου κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο Αντωνία μου! χιχιχι Και του χρόνου να είμαστε καλά να πάρουμε πάλι μέρος σε περισσότερες ανταλλαγές! φιλιά

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά πολύ όμορφο το πακετάκι σου, και μπορώ να πω πως ζηλεύω και λιγάκι , διότι φέτος δεν κατάφερα να πάρω μέρος σε καμία μυστική ανταλλαγή . Απο πέρυσι , όμως θυμάμαι ότι ήταν πολύ όμορφη εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Αθηνά μου, τι κρίμα! Είναι υπέροχο το συναίσθημα να ετοιμάζεις δωράκια με τα χεράκια για κάποιον που δεν έχεις συναντήσει ποτέ ή και για κάποιον που απλά τον γνώρισες και έγινε φίλος σου, μέσα από τη μπλογκόσφαιρα...τελικά το διαδίκτυο έχει και τα καλά του, σωστά? σε φιλώ και σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  7. Πάντα τέτοια!Υπέροχο κουτί, με πολλή αγάπη και φροντίδα σου έφτιαξε η Πέννυ!Αλλά μπράβο και στη Δέσποινα για τη διοργάνωση και σε σένα που το μοιράστηκες και έδειξες τη χαρά και τη συγκίνησή σου!Αύριο στέλνω κι εγώ το πακέτο μου για το secretelf2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα δώρα και με μπόλικη δουλειά! Και του χρόνου να είσαστε καλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top