ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ...

Καλημέρα παρεούλα! Γιορτάζεις σήμερα? 💘💘Χρόνια πολλά! 💘💘Να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι από τους φανατικούς αυτής της ξενόφερτης εορτής αλλά νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να πούμε Σ'αγαπώ στον άνθρωπό μας, να κάνουμε ζουζουνιές, να ετοιμάσουμε μικρές εκπλήξεις και άλλα αγαπησιάρικα πραγματάκια! Εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα τη μέρα μου πρωί, πρωί...αγαπησιάρικα και ερωτιάρικα... αν με πιάνεις!😜💑
Θα μου πεις τώρα εσύ, μα καλά την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου περιμένεις για να πεις Σ'αγαπώ στο άλλο σου μισό? Και σου απαντώ, όχι βέβαια! Απλά να... λίγο του ότι είμαι ρομαντικός άνθρωπος, λίγο του ότι αγαπώ τις εκπλήξεις και τις όμορφες στιγμές, είναι αρκετά για να δώσω χρώμα σ'αυτή τη μέρα!🙌💖 Αρκετή μαυρίλα και απαισιοδοξία υπάρχει γύρω μας? Δε συμφωνείς φίλη μου? 😊
Η μέρα μου ξεκίνησε τέλεια λοιπόν και σκοπεύω να μην αφήσω τίποτα να μου τη χαλάσει.
Τώρα που σου γράφω, κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου και πίνω το αγαπημένο μου καφεδάκι, με άρωμα κανέλας! Έχεις πιει ποτέ ελληνικό καφέ με κανέλα? Η κανέλα απογειώνει τη γεύση του! Δοκίμασε το! Και φυσικά, μετά τη χθεσινή ανάρτηση της φίλης μου Έυης για τη σπουδαιότητα της γνήσιας κανέλας, δες εδώ, έτρεξα στο σούπερ μάρκετ και αγόρασα κι εγώ ένα φακελάκι Κανέλας Κευλάνης!!! 
Η σημερινή ανάρτηση δεν ήταν στο πρόγραμμα, μου βγήκε εντελώς αβίαστα επειδή θέλω να μοιραστώ μαζί σου κάποιες όμορφες εξελίξεις της ζωής μου τον τελευταίο μήνα! Μικρές λεπτομέρειες που μου έχουν δώσει πολλή χαρά! 
Καιρό τώρα σκεφτόμουν να κάνω λίγα πράγματα για τον εαυτό μου, γιατί δε σου κρύβω πώς το γεγονός ότι είμαι μια φουλ τάιμ μαμά, ενίοτε με κουράζει πολύ, σχεδόν με εξαντλεί. Αποφάσισα λοιπόν να δώσω λίγο περισσότερη σημασία στη Μαρία, στο τι με κάνει χαρούμενη, ήρεμη και χαλαρή! Έτσι για αρχή, τόλμησα να γραφτώ σε γυμναστήριο!! Ναι, ναι το πήρα απόφαση να εντάξω την άσκηση στη ζωή μου!! Βρήκα ένα καλό γυμναστήριο με ένα εξίσου πολύ καλό πρόγραμμα-προσφορά και πραγματοποίησα την εγγραφή μου! 
Σκοπός μου είναι να παρακολουθήσω τα μαθήματα pilates & yoga χωρίς βέβαια να απορρίπτω και την ιδέα των οργάνων ή κάποιου άλλου ομαδικού μαθήματος που θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον! Έχω ήδη πάει δύο φορές και είμαι αρκετά ικανοποιημένη και αισιόδοξη για το μέλλον! 
Τα δύο αυτά προγράμματα που επέλεξα, είναι (κατά τη γνώμη μου) ο απόλυτος συνδυασμός σωματικής και ψυχοπνευματικής άσκησης! Εγώ και το ταλαίπωρο σώμα μου, έχουμε πραγματικά ανάγκη για άμεση ευθυγράμμιση και ενδυνάμωση των μυών καθώς και για εσωτερική ισορροπία και ψυχική γαλήνη! 
Το δεύτερο σημαντικό νέο μου, είναι ότι θα γίνω νονά! Σε λίγες μέρες θα βαφτίσω ένα κοριτσάκι, το οποίο θα γίνει η πνευματική μου κορούλα, που τόσο πολύ ήθελα να αποκτήσω!!! Η πρόταση αυτή ήρθε εντελώς αναπάντεχα από τους γονείς της μπέμπας και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί έτσι θα επισφραγιστεί μια φιλία χρόνων! Δεν είναι υπέροχο? Όπως καταλαβαίνεις βρίσκομαι σε πυρετό προετοιμασιών!  😊😊Δεν είμαι καθόλου αγχωμένη έχω να σου πω, απεναντίας ανυπομονώ γι'αυτή την όμορφη μέρα! 
Κλείνοντας τη σημερινή μου ανάρτηση, θέλω να σου ευχηθώ να έχεις μια όμορφη μέρα, με πολλές δόσεις χαράς, μαγείας, λάμψης και ΕΡΩΤΑ!!!💘💘💋💋
Μέχρι την επόμενη φορά, σου στέλνω την αγάπη μου...
φιλιά

CONVERSATION

6 Comments:

  1. Αγαπάκι μου πάντα άξιας σου εύχομαι και καλή αρχή στα νέα ξεκινήματα και στους νέους στόχους σου!!Πάντα δίπλα σου, Βιβή..χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλή αγάπη και πολύ έρωτα σου εύχομαι Μαράκι. Και πάντα να προσέχουμε τους εαυτούς μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα νέα σου Μαράκι! Να προσέχεις τον εαυτό σου!
    Και φυσικά με το καλό η βάφτιση! Είναι μια υπέροχη εμπειρία, αλλά και μια ευθύνη... Να είσαι άξια σου εύχομαι και να ζήσει το μωρό! :) Πολλά φιλιά Μαράκι και χρόνια πολλά κι αγαπησιάρικα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το νέο της βάφτισης Μαρία μου, δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα!! Πάντα άξια!!
    Για το γυμναστήριο τι να σχολιάσω.. Χαράς το κουράγιο σου, σε ζηλεύω!! :D
    Χαίρομαι που 'έπιασες' το πρώτο στόχο σου!! Πολλά φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καφές με κανέλα Κεϊλάνης? Ακούγεται τέλειο! Με το καλό νονά! Όλα θα πάνε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέροχο νέο.Ειναι μια τόσο όμορφο και δυνατο συνέσθημα να γίνεις πνευματικός γονιος.Νομιζω πως ακόμη πιο όμορφο είναι όταν σου προτείνουν να το κανεις,καθως κρύβει την αγάπη και την εκτίμηση που έχουν για σένα...δεν θα μας αφήσεις έτσι..θα κανεις μια σπέσιαλ αναρτηση ως νονά να σε καμαρώσουμε!!!
    Πάντα αξία!!!
    (μεταξύ μας προτιμώ την yoga).φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top