PANCAKES ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ

Πριν κανένα μήνα που λες, αντιλήφθηκα ότι κυκλοφορούσε στην αγορά το καινούριο βιβλίο του Άκη Πετρετζίκη "Piece of cake" από τις εκδόσεις Ψυχογιός . Ως μεγάλη του φαν, ήθελα πολύ να το αποκτήσω, αφού είμαι και λάτρης των κέικ συν τοις άλλοις... κι επειδή μέχρι τώρα έφτιαχνα απλά μαμαδίστικα κέικ, άντε και καμιά αναποδογυριστή μηλόπιτα ή καμιά τάρτα, σκέφτηκα ότι έπρεπε να το πάω ένα βήμα παραπέρα βρε παιδί μου!
tiganites-me-kanele


Το βιβλίο περιέχει 120 εξαιρετικές συνταγές, πρωτότυπες, με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας! Ένα βιβλίο θα έλεγα, που κατά τη γνώμη μου καλύπτει όλα τα γούστα και σίγουρα μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς! Ακόμα κι εκείνοι που δεν αγαπούν τα κέικ, θα θελήσουν να δοκιμάσουν έστω και μία από τις λαχταριστές συνταγές! 
Είναι ένα λιτό και καλογραμμένο βιβλίο, χωρισμένο σε κατηγορίες όπως Mum Cakes, Bliss Cakes, με αναλυτικές οδηγίες παρασκευής, δελεαστικές φωτογραφίες που σε κάνουν να σου τρέχουν τα σάλια. Επίσης στο βιβλίο συμπεριλαμβάνονται οι 21 κανόνες του σεφ για επιτυχημένα κέικ, αντιστοιχίες ορισμένων υλικών (μεζούρες) καθώς και μερικές έξτρα συμβουλές. Όπως αναφέρει κι ο ίδιος ο σεφ στον πρόλογο, πρόκειται για την "Βίβλο των κέικ"!!!

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σου, την πρώτη μου συνταγή από την κατηγορία Bliss Cakes και δεν είναι άλλη από τις αγαπημένες τηγανίτες. Τις τηγανίτες ή pancakes τις αγαπάμε ιδιαιτέρως στην οικογένεια και είναι ένα πιάτο που υπάρχει πάντα στο Σαββατιάτικο ή Κυριακάτικο τραπέζι του πρωινού μας. 
Pancakes με κανέλα!!!
Υλικά για 9 μερίδες (pancakes)
100γρ. & 50γρ. ζάχαρη λευκή
1 κ.γ. & 1 κ.γ. κανέλα
230γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
2 κ.σ. κοφτές μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα αλάτι
270γρ. γάλα πλήρες ή γάλα αμυγδάλου
1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
1 αυγό μέτριο ελαφρώς χτυπημένο
Βούτυρο για το τηγάνι
3 κ.σ. μέλι για το σερβίρισμα
Εκτέλεση:

  1. Βάζουμε σε ένα μπολ τα 100γρ. ζάχαρη με το 1 κ.γ. κανέλα, ανακατεύουμε με ένα κουτάλι και αφήνουμε στην άκρη.
  2. Σε άλλο μπολ ρίχνουμε το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, τη ζάχαρη, την κανέλα, το αλάτι και τα αναμειγνύουμε με ένα κουτάλι. 
  3. Προσθέτουμε το γάλα, το εκχύλισμα βανίλιας, το αυγό και ανακατεύουμε με ένα σύρμα χειρός μέχρι να έχουμε έναν ωραίο χυλό. 
  4. Τοποθετούμε ένα τηγάνι σε χαμηλή φωτιά και προσθέτουμε 1/2 κ.γ. βούτυρο. Με τη βοήθεια ενος πινέλου βουτυρώνουμε ένα τσέρκι (10εκ.) και το βάζουμε στο τηγάνι. Ρίχνουμε 2 κ.σ. χυλό μέσα στο τσέρκι και αφήνουμε να πάρει χρώμα 2 λεπτά περίπου. Αφαιρούμε το τσέρκι, γυρνάμε με μια σπάτουλα και ψήνουμε άλλα 2 λεπτά. Προσωπικά το έκανα χωρίς τσέρκι!
  5. Όσο είναι ακόμα ζεστή η τηγανίτα, τη ρίχνουμε μέσα στο μπολ με το μείγμα ζάχαρης-κανέλας μέχρι να πάει παντού. 
  6. Σκουπίζουμε το τηγάνι με χαρτί κουζίνας και συνεχίζουμε με τον υπόλοιπο χυλό κατά τον ίδιο τρόπο.
Σερβίρισμα:
Αφού περάσουμε όλα τα pancakes από το μείγμα ζάχαρης-κανέλας, τα στοιχίζουμε σε ένα πιάτο, το ένα πάνω στο άλλο, δημιουργώντας ένα πυργάκι και σερβίρουμε με μέλι. Εγώ πρόσθεσα και καρύδια που μας αρέσουν!
Τα συγκεκριμένα pancakes θα γίνουν ανάρπαστα, να το θυμάσαι! Είναι πεντανόστιμα, super αφράτα και  επιπλέον μοσχομυρίζουν κανέλα και μέλι που εμένα μου θύμισαν ένα άλλο αγαπημένο μου επιδόρπιο... το ρυζόγαλο! 
Εξαιρετική πρόταση!!! Ευχαριστούμε σεφ!!! 
Δοκίμασε τα κι εσύ φίλη μου και πες μου τις δικές σου εντυπώσεις...
Σε γλυκοφιλώ
Μαρία



CONVERSATION

4 Comments:

  1. αγαπάμε τις τηγανίτες και είναι οι επόμενες για να δοκιμάσουμε!! Φανταστικό το βιβλίο του Άκη!! Δεν ξέρω ποια να πρωτοκάνω!!φιλια Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δεν ξέρεις τι να πρωτοφτιάξεις μ'αυτό το βιβλίο Ελπίδα! Βέβαια κάποιες συνταγές απαιτούν πολλά υλικά και παρασκευές που δεν ξέρω...θα δω! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Αγαπάμε Άκη και όλες τις συνταγές του! Λέω να πάω να το πάρω κι εγώ αυτό το βιβλίο γιατί κοιτάζοντας τις τηγανίτες σου Μαρία μου μια σιελόρροια την έπαθα χαχαχχαχαχ Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα γεια σου Χριστινάκι μου! Να το πάρεις το βιβλίο, αξίζει! Έχει πολλές συνταγές μέσα... birthday cakes, cheesecakes, pancakes κτλ κτλ κτλ Τα φιλιά μου

      Διαγραφή

Back
to top