Μπάρες βρώμης χωρίς ζάχαρη

Όπως έχεις ήδη καταλάβει (από τη φωτογραφία) σήμερα, θα σου μιλήσω για τις πιο νόστιμες, τις πιο θρεπτικές, τις πιο χορταστικές και σοκολατένιες μπάρες βρώμης χωρίς ζάχαρη, που έχεις φάει ποτέ...

bares-vromis-xoris-zaxarh

Αν μέχρι σήμερα έψαχνες την πιο τέλεια συνταγή, να σου πω ότι μόλις τη βρήκες φίλη μου!!!
Τώρα θα μου πεις, κάτσε κοπελιά, τόσες συνταγές για υγιεινές μπάρες υπάρχουν, τι κάνει τις συγκεκριμένες τόσο ξεχωριστές? Μήπως είσαι υπερβολική? 
Ντάξει τώρα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε... αλλά αφού τα έχουμε ξαναπει, τα ωραία είναι για να τα μοιραζόμαστε βρε παιδί μου! Και εκτός αυτού, για όσους με ξέρουν, δεν υπήρχε περίπτωση να σε παροτρύνω να δοκιμάσεις κάτι, αν δεν ήταν τουλάχιστον εύγευστο!😋😋😉😉 
Είναι που περιέχουν μερικά πολύ αγαπημένα μας υλικά όπως μέλι, ταχίνι, κουβερτούρα, βρώμη. Είναι που φτιάχνονται σε 15 λεπτά και δεν θέλουν ψήσιμο - no bake bars λοιπόν! Και at last but not least είναι τρομερά χορταστικές! Τρως μία τέτοια το πρωί μαζί με το γάλα ή τον καφέ σου και δεν θες να ξαναφάς μέχρι το μεσημέρι! Εγώ δίνω μια τέτοια στον μεγάλο μου για κολατσιό στο σχολείο και τον καλύπτει μέχρι να σχολάσει (κι αυτό μου το έχει πει ο ίδιος). 
bares-vromis-xoris-zaxarh
Τη συνταγή για να τις φτιάξεις κι εσύ θα την βρεις εδώ! Και ναι, είναι πάλι από τον αγαπημένο μου σεφ Άκη Πετρετζίκη που όσες συνταγές του έχω φτιάξει μέχρι σήμερα με αποζημιώνουν και με το παραπάνω! Εγώ έκανα μια μικρή παραλλαγή στην αρχική συνταγή και δεν πρόσθεσα καθόλου δημητριακά μέσα στο μείγμα (μόνο ελάχιστα από πάνω). Το γευστικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο απλά δεν τις ήθελα crunchy!!!
Δοκίμασε τες και γράψε μου τις δικές σου εντυπώσεις! 
Πολλά φιλάκια💋💋💋 και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Μαρία

CONVERSATION

4 Comments:

  1. Aκόμη δεν έχω βρει το κολατσιό σχολείο που θα τους κάνει να νιώσουν πλήρεις και χορτάτοι μέχρι το μεσημέρι, μακάρι να είναι αυτό. Δεν ξέρω αν με καψονάρουν ή αν όντως δεν χορταίνουν, αλλά κάθε μεσημέρι ισχυρίζονται ότι 'πεινούν σαν λύκοι". Θα δοκιμάσω σίγουρα και αυτή την επιλογή. Ευχαριστούμε Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχες!
    Τις έχουμε δοκιμάσει και είναι όντως πολύ χορταστικές! και άκρως υγιεινές :)

    (οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες)

    σε φιλώ, Μαρία μου
    Αλ.
    momyof6.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λατρευουμε μπάρες και σοκολάτα και ταχίνι, οπότε θα δοκιμαστουν! και ζωρις ζαχαρη; τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου φαίνονται πεντανόστιμες αυτές οι μπάρες! Θα δοκιμαστούν άμεσα! Σε ευχαριστώ για τη συνταγή! Φιλιάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top